Zgłaszanie problemów / wysyłanie zgłoszenia do pomocy technicznej

Zgłaszanie błędów / Wysyłanie zgłoszenia do pomocy technicznej
W celu diagnostyki problemu, w mailu lub nowym zgłoszeniu pomocy proszę przesłać odpowiedzi na pytania oraz pliki: Czy produkt na tym komputerze działał j...
wt, 18 Wrz, 2018 at 11:59 AM
W jaki sposób mogę zgłaszać błędy, glitche, oszustów i inne problemy związane z grą?
Zajrzyj na naszą stronę pomocy [support.techland.pl] i wybierz New Support Ticket w prawym górnym narożniku. Skontaktujemy się z tobą w ciągu 48 godzin od da...
wt, 14 Sie, 2018 at 1:02 PM
Mam sporo pomysłów, które moglibyście wykorzystać w grze! Jak mogę wam je przekazać? Mam skontaktować się z pomocą techniczną?
Pomysłami możesz dzielić się na naszym oficjalnym forum lub kanałach społecznościowych Dying Light: Bad Blood (Facebook, Twitter). Nasi pracownicy przegląda...
śr, 29 Sie, 2018 at 12:00 PM