W celu diagnostyki problemu, w mailu lub nowym zgłoszeniu pomocy proszę przesłać odpowiedzi na pytania oraz pliki:


Czy produkt na tym komputerze działał już wcześniej prawidłowo?

Dokładny opis problemu. Jeśli pokazuje się jakiś komunikat, prosimy o jego treść bądź zdjęcie.

Uwaga, poniżej przedstawiamy informację jak zapisać dwa pliki z informacjami o systemie, pliki te należy dodać jako załącznik do wiadomości zwrotnej, można je również spakować dowolnym archiwizatorem danych typu WinRAR, WinZIP, 7zip pliki są tylko i wyłącznie używane do diagnostyki konkretnego problemu nie są analizowane do jakichkolwiek innych celów i nie zawierają żadnych poufnych danych.

Plik informacji o systemie. Okno informacji systemowych można wywołać na dwa sposoby:
I. Menu Start-->Wszystkie programy-->Akcesoria-->Narzędzia systemowe-->Informacje o systemie.
II. Naciśnij skrót klawiszowy Windows+R (klawisz Windows najczęściej znajduje się pomiędzy Ctrl a Altem, znajduje się na nim symbol flagi, należy go nacisnąć i trzymając wcisnąć klawisz R, pojawi się okienko "Uruchamianie") i w okienko które się pokaże wpisz msinfo32.exe
Po jego wywołaniu proszę w menu Plik wybrać "Zapisz..." w tym momencie można nazwać dowolnie plik i wybrać lokację gdzie ma zostać zapisany.

Plik dxdiag.
- Proszę nacisnąć skrót klawiszowy Windows+R (klawisz Windows najczęściej znajduje się pomiędzy Ctrl a Altem, znajduje się na nim symbol flagi, należy go nacisnąć i trzymając wcisnąć klawisz R, pojawi się okienko "Uruchamianie")
- Proszę wpisać dxdiag (W okienko uruchamianie) oraz nacisnąć przycisk 'OK'
- Jeśli uruchamiają państwo narzędzie diagnostyczne DirectX pierwszy raz, proszę zatwierdzić pytanie, czy sprawdzić sterowniki podpisane cyfrowo.
- Proszę nacisnąć przycisk 'Zapisz wszystkie informacje' program zapyta w które miejsce na dysku ma zapisać plik tekstowy z informacjami, proszę wybrać np. Pulpit i na koniec proszę ten plik dodać jako załącznik wiadomości mailowej i wraz z odpowiedziami na trzy powyższe pytania odesłać do nas.

Pliki log znajdujące się w katalogu:

C:\Użytkownicy\TWOJA nazwa użytkownika\Dokumenty\DLBadBlood\out\logs\crash_??????_?????????.log