W przypadku problemów z systemem Dockets lub kontem Techland, takich jak aktywacja konta, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Niestety, nasze newslettery i maile aktywacyjne często tam trafiają.

Ponadto, błąd podczas wykonywania operacji na stronie może oznaczać, że strona jest w trakcie konserwacji lub zmian i wkrótce znów będzie działać.

Warto także po prostu usunąć pliki cookie przeglądarki lub spróbować użyć innej przeglądarki internetowej, najlepiej na komputerze, aby uzyskać dostęp do strony Dockets.


Jeśli nadal masz problemy z aktywacją konta (może całkowicie zgubiłeś aktywny link lub po prostu nie działa), resetowaniem hasła czy łączeniem platformy gier z profilem - daj nam znać!


Jeśli masz następujący błąd: "ta platforma jest już używana" podczas łączenia profilu PSN, Xbox Live, Epic Games lub Steam ze swoim profilem Techland, podaj nam następujące informacje: Twój gamertag lub URL SteamID (jeśli Steam jest Twoją platformą); inne adresy e-mail używane do tworzenia profili Dying Light Outpost/TechlandGG/Dockets lub CompanionApp; ostatni raz, kiedy grałeś w Dying Light: The Beast.


Nasz zespół zazwyczaj jest w stanie naprawić Twój profil w ciągu 2 dni roboczych (pn-pt), chociaż może to trwać dłużej, jeśli istnieje duża liczba nadsyłanych do nas wiadomości.